Swedish Content Awards Vinnare

 

 

I torsdags 16 maj, vann Axelent tillsammans med parhästen tillika contentbyrån Glory Days guld och silver i Swedish Content Awards. 

Bra content marketing stärker varumärket, bygger lojalitet och skapar flera och bättre affärer. Ett viktigt syfte med tävlingen är att premiera god kvalitet och innovativa lösningar som har gett önskad effekt. Swedish Content Awards arrangeras av branschorganisationen Swedish Content Agencies. Alla tävlingsbidrag bedöms av en namnkunnig jury.

Över 160 bidrag kom in till årets tävling och bland dem har juryn valt ut 90 bidrag som tävlar om att vinna i 27 olika kategorier.

Swedish Content Awards Scenen)

 

 

Bild ovan från vänster: Susanne Engvall, Elin Richardson och Jennie Johnsson. 

 

Guld: 

Bästa content i kategorin Energi & Industri 

Silver: 

Årets sociala medier

Läs mer om de nominerade här.

Priserna gäller den globala kampanj som utfördes under 2018 och som Axelent tidigare fått pris för på Värnamo Näringslivsgala (Marknadshornet).

Relaterade artiklar

Hitta fler resurser och Nyheter

Plast- och plåtpaneler i vårt ritningsprogram SnapperWorks

Du får en snabb layoutritning som visar de produkter som behövs   

Förbättrar vårt Xperience med ännu en funktion

Läs om företaget och vårt uppdrag 

Solbilen ”Axelight” visades upp på avtäckningsevent på JTH

Axelent har följt årets solbil med spänning och JU teamet är taggade inför tävlingen i Australien.

Säkerhet är vad vi möter i vårt dagliga liv

Skydd för industri och lager som skapar säkra miljöer och underlättar arbetet 

Xperience

Besök vårt digitala showroom och upplev våra produkter i dess rätta miljö.