Swedish Content Awards Vinnare

 

 

I torsdags 16 maj, vann Axelent tillsammans med parhästen tillika contentbyrån Glory Days guld och silver i Swedish Content Awards. 

Bra content marketing stärker varumärket, bygger lojalitet och skapar flera och bättre affärer. Ett viktigt syfte med tävlingen är att premiera god kvalitet och innovativa lösningar som har gett önskad effekt. Swedish Content Awards arrangeras av branschorganisationen Swedish Content Agencies. Alla tävlingsbidrag bedöms av en namnkunnig jury.

Över 160 bidrag kom in till årets tävling och bland dem har juryn valt ut 90 bidrag som tävlar om att vinna i 27 olika kategorier.

Swedish Content Awards Scenen)

 

 

Bild ovan från vänster: Susanne Engvall, Elin Richardson och Jennie Johnsson. 

 

Guld: 

Bästa content i kategorin Energi & Industri 

Silver: 

Årets sociala medier

Läs mer om de nominerade här.

Priserna gäller den globala kampanj som utfördes under 2018 och som Axelent tidigare fått pris för på Värnamo Näringslivsgala (Marknadshornet).

Relaterade artiklar

Hitta fler resurser och Nyheter

Tilda Wiklund tilldelades Axelents språkstipendie 2023

Axelents språkstipendie gav Tilda Wiklund möjlighet att studera spanska på Malaga Instituto i Spa...

Axelight är redo för Australien och Bridgestone World Solar Challenge

Om mindre än en vecka fraktas solbilen Axelight till Australien där JU Solar Team tävlar i Bridge...

Välkommen till Axelent Xperience – vårt digitala showroom

Upptäck, utforska och njut. Säkerhet har aldrig varit mer inspirerande! 

Upplev, utforska - njut. Säkerhet har aldrig varit mer inspirerande!

Välkommen in i vår nya, virtuella värld - där inspiration blandas med kunskap. 

Xperience

Besök vårt digitala showroom och upplev våra produkter i dess rätta miljö.