Swedish Content Awards Vinnare

 

 

I torsdags 16 maj, vann Axelent tillsammans med parhästen tillika contentbyrån Glory Days guld och silver i Swedish Content Awards. 

Bra content marketing stärker varumärket, bygger lojalitet och skapar flera och bättre affärer. Ett viktigt syfte med tävlingen är att premiera god kvalitet och innovativa lösningar som har gett önskad effekt. Swedish Content Awards arrangeras av branschorganisationen Swedish Content Agencies. Alla tävlingsbidrag bedöms av en namnkunnig jury.

Över 160 bidrag kom in till årets tävling och bland dem har juryn valt ut 90 bidrag som tävlar om att vinna i 27 olika kategorier.

Swedish Content Awards Scenen)

 

 

Bild ovan från vänster: Susanne Engvall, Elin Richardson och Jennie Johnsson. 

 

Guld: 

Bästa content i kategorin Energi & Industri 

Silver: 

Årets sociala medier

Läs mer om de nominerade här.

Priserna gäller den globala kampanj som utfördes under 2018 och som Axelent tidigare fått pris för på Värnamo Näringslivsgala (Marknadshornet).

Relaterade artiklar

Hitta fler resurser och Nyheter

29 jan 2020 • Nyheter, Pressmeddelande

Guldstickan 2020

Axelent är nominerad till Årets Marknadsförare i Jönköpings län och tävlar därmed om det ärofylld...

27 maj 2019 • Nyheter, Pressmeddelande

Axelent är ny hofleverantör åt världens största handbollsklubb

Handboll är en actionfylld sport laddad med snabba beslut och tvära kast. Snabbhet, styrka, säker...

13 nov 2018 • Nyheter, Pressmeddelande

Axelent medverkar i Tillväxtverkets nya filmer

Fördelarna med digitalisering och automatiserade processer är många. Nu har Tillväxtverket tagit...

23 okt 2018 • Nyheter, Pressmeddelande

Axelent är ett Superföretag!

Bisnode och Veckans Affärer har lanserat de 728 Superföretagen 2018 som nått de högt uppsatta mål...