Globala kampanjen för 2019 är här!

Med ett fantastiskt år bakom oss ser vi till att rida framgångsvågen hela vägen in i 2019. Den första delen av den globala kampanjen är i full gång och fylld av spännande innehåll.

Axelent X Tray For X Guard)

 

 

Ett utdrag ur vårt white paper om kabelstegar

Kablage behövs i stort sett i alla lokaler och till alla maskiner. Huvudsyftet med X-Tray kabelstegar är att på ett smart och genomtänkt sätt hålla koll på ditt kablage. Kabelstegarna ska dessutom vara enkla att anpassa, installera och rengöra, samtidigt som de ska vara kostnadseffektiva och estetiskt tilltalande. Kabelförläggningssystemet X-Tray är en premiumprodukt som dessutom går snabbt och smidigt att installera.

X-Tray finns i en rad olika utföranden och storlekar – allt för att kunna tillmötesgå kundernas varierande önskemål och behov. Olika verksamheter ställer olika krav. På ett lager behöver exempelvis kabelstegen inte vara rostfri, medan den i livsmedelsmiljöer bör vara både rostfri och syrafast av hygieniska skäl. I sortimentet finns varmgalvad, rostfri utan efterbehandling, syrafast som klarar kemikalier, svartzink för att matcha svarta maskinskydd eller annan inredning samt en i blå- eller svartzink, med en kromad finish.

Läs vårt kompletta White paper på kampanjsajten.

Global Campaign Axel

 

 

Film med Axel i tre delar

Vår säkerhetsagent Axel besöker en chokladfabrik, sin vana trogen hittar han detaljer att förbättra.

Se den på YouTube nu!

Axel åt alla!

Under den andra och tredje delen utökade vi kampanjsidan med fler språk. Utöver svenska och engelska gick den då även att läsa på franska, italienska och spanska.

UTFALL Global kampanj 2018

DEL 1

• Räckvidd: drygt 1,5 miljoner
• Visningar av Axelfilm nr 1: 152 181
• Kampanjsajten: 7 283 sessioner
• Youtubeprenumeranter ökade med 56 %
• Följare Facebook, några exempel:
Axelent Group +69 %
Axelent Australien +152 %
Axelent USA +460 %

DEL 2

• Räckvidd: drygt 1 miljon
• Visningar av Axelfilm nr 2: 78 960
• Kampanjsajten: 10 960 sessioner
• Följare Facebook, några exempel:
Axelent Group +69 %
Axelent Australien +47 %
Axelent USA +42 %
Axelent Benelux +151 %

DEL 3

• Räckvidd: 1,4 miljoner
• Visningar av Axelfilm nr 3: 158 280
• Kampanjsajten: 18 265 sessioner
• Följare Facebook, några exempel:
Axelent Group +28 %
Axelent Italy +35 %
Axelent Benelux +69 %

TOTALT

• Räckvidd: 4 miljoner
• Videostreams av samtliga filmer 503 000
• 51 000 unika besökare på kampanjsajten
• 32 000 öppnade nyhetsbreven (CTO på upp till 19 %)

Vill du hellre läsa X-News i PDF-format?

Läs hela X-News här!

Relaterade artiklar

Hitta fler resurser och X-News 2019

Härlig vinter

En riktigt härlig vinter önskar vi på Axelent.

Axelent levde upp till kraven

Evomatic har under en tid arbetat med ett större wellpapp-projekt till en ledande aktör på markna...

Stämningsfullt i Axelent Arena

– In The Name Of Love

Från idé till IRL

Utmaningen med att sitta och rita upp en modell i datorn är att det oftast är väldigt svårt att f...

Xperience

Besök vårt digitala showroom och upplev våra produkter i dess rätta miljö.

I vårt digitala showroom kan du uppleva Axelents utbud i sin rätta miljö, oavsett vart i världen du befinner dig. Utforska våra produkter genom att navigera mellan produktion, lager, automatiskt lager och utlastning. Om något särskilt fångar ditt intresse - klicka bara på produkten för att se en film, läs en artikel och lär dig mer. Vi tror du kommer gilla det lika mycket som vi!